Tietosuojaseloste

Nuorten Kuoroliiton jäsenkirjeen tilaajat

MunKuoro-verkostoon rekisteröityneet henkilöt

3. Henkilötietojen käyttötarkoitus

Rekisteröidyille tiedotetaan liiton ja verkoston toiminnasta sekä hoidetaan asiakassuhteita.

4. Rekisteriin tallennettavat tiedot

Nimi ja sähköpostiosoite

5. Henkilötietojen käsittelijät

Tietoja käsittelee Nuorten Kuoroliiton työntekijä, joskus myös Nuorten Kuoroliiton puheenjohtaja.

6. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, oikaista ja poistaa tietonsa. Pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen toimisto@nuortenkuoroliitto.fi.

7. Säännönmukaiset tiedonlähteet

Nuorten Kuoroliiton jäsenkirjeen asiakastiedot saadaan, kun asiakas itse tilaa jäsenkirjeen TAI Sulasol ry:n ylläpitämästä FloMembers-jäsenrekisteristä, jonne asiakas on itse ilmoittanut tietonsa.

MunKuoron uutiskirjeen jäsentiedot saadaan, kun asiakas ilmoittautuu MunKuoro-verkoston jäseneksi munkuoro.fi-sivustolla. Vain nimi ja sähköposti käytetään nuortenkuoroliitto.fi-sivustolla.

8. Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta markkinointitarkoituksiin Nuorten Kuoroliiton ulkopuolelle.

Nettisivujen kaikki palvelimet sijaitsevat Suomessa.

9. Tietojen suojaamisen periaatteet

Henkilötiedot on tallennettu Nuorten Kuoroliiton kotisivuille, johon on rajattu pääsy vain sellaisilla henkilöillä, jotka tarvitsevat kyseisiä tietoja työtehtäviensä hoitamiseksi. Järjestelmän on tuottanut kolmas osapuoli ja se täyttää EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GPDR) vaatimukset.

10. Tietojen säilytysaika

Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa. Rekisteröity pääsee poistumaan listalta jokaisessa lähettämässämme kirjeessä olevan linkin kautta.