30.3.2024

Tapaaminen järjestettiin taas Tampereen Ravintola Telakan yläkerrassa. Mukana oli kuusi tiimiläistä sekä Nuorten Kuoroliiton hallituksesta Päivi.

Kävimme läpi Nuorten Kuoroliiton toimintasuunnitelmaa vuodelle 2025 ja kommentoimme sitä. Sen jälkeen työstimme taas tiimin esittelyvideota, eli jaoimme roolit ja puheenvuorot käsikirjoituksen pohjalta.

Tarkoituksemme oli tehdä Nuorten Kuoroliiton TikTok-tilille ensimmäinen video, mutta se ei onnistunutkaan käyttöoikeuksien vuoksi. Mietimme kuitenkin erilaisia ideoita somepostauksiin. Kohderyhmänä on lapset ja nuoret, jotka joko eivät ole kuulleet kuorosta tai heillä on epätosia ajatuksia / stereotypioita kuoroista.

Nuorten tiimi myös vierailee valtakunnallisella kuoroleirillä Ylivieskassa kesäkuussa. Siellä voi esitellä tiimin toimintaa ja houkutella uusia jäseniä sekä kerätä somemateriaalia.

Mietimme myös Kuorotutor-koulutuksen sisältöä, mitä se voisi pitää sisällään.