Laulupäiväleirit kesäkuussa

Nuorten Kuoroliitto järjestää jälleen eri paikkakunnilla lauluntäyteisiä päiväleirejä. Leireille ovat tervetulleita kaikki kuorolauluharrastuksesta kiinnostuneet 7-13 -vuotiaat lapset ja nuoret. Leireillä harjoitellaan kuorolaulun perustaitoja (äänenkäyttö, hengitys, ryhti, kuunteleminen, esiintymistaidot, ryhmässä toimimisen taidot) toiminnallisesti leikkimällä, yhdessä tekemällä ja musisoimalla. Leirin ohjelmisto suunnitellaan laulajien ikä ja taitotaso huomioiden.

Eri paikkakuntien leirit voivat erota hieman sisällöltään, mutta lähtökohtana on järjestää opetusta neljänä peräkkäisenä päivänä neljän tunnin ajan. Välissä pidetään evästauko. Leirillä on aina vähintään kaksi opettajaa.

Leiri on osa Nuorten Kuoroliiton MunKuoro-toimintaa. Leirille voi osallistua, vaikka ei olisi aiempaa kokemusta kuorolaulusta.

Leiriläiset on tapaturmien varalta vakuutettu. Lähetämme huoltajille vielä ennen leiriä tarkempaa tietoa sähköpostitse. Myös lasku lähetetään huoltajalle sähköpostiin.

Laulupäiväleiri Salossa
5.-8.6.2024

Paikka: Salon musiikkiopisto, Hilkansali, Länsiranta 2

Aika: Ke – pe klo 10.30 – 14.30, la klo 10.30 – 15.30.

Hinta: 65 € (sis. ruokailun lauantaina)

Opettajat: Elina Laakkonen ja Iida Aarnio

Leiriläiset esiintyvät lauantaina virolaisen kuoron kanssa. Laulupäiväleiri on osa Salon Lastenlaulufestivaalin ohjelmaa.

Ilmoittautuminen Laulupäiväleirille 29.5.2024 mennessä.

Laulupäiväleiri Jyväskylässä
4.-7.6.2024

Paikka: Puistokoulu, Puistokatu 7 – 9, Jyväskylä

Aika: Ti – pe klo 10.00 – 14.00

Hinta: 65 €

Opettajat: Josefiina Fagerlund ja Maria Mustonen

Leiriläiset esiintyvät perjantaina LystiKylä-festivaalilla.

Ilmoittautuminen Laulupäiväleirille 29.5.2024 mennessä.